понеделник, 23 юли 2007 г.

lubovno stih4e


Кажи ми някога да си обичал,

но не на думи или на шега?

Кажи ми някога да си почувствал ,

какво всъщност е любовта?

Искаше ме станах твоя,

това ли беше твоята мечта?

Искаше да те обичам

и както винаги успя...!

Омръзна ми

Омръзна ми да ме командваш,

да ме гледаш само от далече,

омръзна ми да ме ограничаваш,

и знай не те обичам вече!

Отиваи си, не искам обичта ти,

избирам тази тъй желана самота.

Недей ми пропилява пак живота,

недей да вярваш, че живее любовта!

Омръзна ми да бъдеш толкоз подъл,

да вярваш че след тебе всеки тича.

Навярно много хора ти се молят,

но не съм аз таз, която те обича.

Защо ли казваше ми думи много мили,

които в съня си чувах аз дори,

защо един път не изрече ти " Прости ми !"

Омръзна ми все правият да бъдеш ти,

омръзна ми да бъда аз робиня,

подвластна на лъжливите очи.

Омръзна ми и днес ти казвам " Сбогом! "

и този който аз обичам - Ти Не си....!

Няма коментари: